درآمد رانندگان اسنپ چقدر است؟ | این مرد با درآمد ماهیانه ۵۶ میلیون تومان پردرآمدترین راننده اسنپ شد!

درآمد رانندگان اسنپ چقدر است؟ | این مرد با درآمد ماهیانه ۵۶ میلیون تومان پردرآمدترین راننده اسنپ شد!
رانندگان تمام‌وقت اسنپ در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط ماهانه ۱۹ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان درآمد کسب کرده‌اند. این رقم برای رانندگانی که پاره‌وقت از این سرویس استفاده می‌کردند، حدود ۸ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۲۶۸۹۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

اسنپ در گزارش سالانه سال ۱۴۰۲ که در قالب ۲۱۷ صفحه منتشر شد جزئیات فعالیت این شرکت در سال مذکور را ارائه کرد.

به گزارش زی‌سان، گزارش عملکرد ۱۴۰۲ گروه اسنپ به همراه مهم‌ترین اعداد و ارقام آن منتشر شد. این گزارش جامع با عنوان «مسیر همراهی» عملکرد زیرمجموعه‌های گروه اسنپ شامل اسنپ‌خودرو، اسنپ‌باکس، اسنپ‌فود، سوپرمارکت اسنپ، اسنپ‌پی، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌شاپ و اسنپ‌دکتر را در سال گذشته بررسی کرده است.

به گزارش زی‌سان؛ سوپراپ اسنپ مجموعه‌ای ۷ هزار و ۵۲۶ نفری است که به نیاز‌های روزمره بیش از ۷۲ میلیون کاربر پاسخ می‌دهند (تعداد کل کاربران سوپراپ به تعداد حساب‌های کاربری ساخته شده اشاره دارد. در واقع هر فرد می‌تواند با هر سیم‌کارت یک حساب کاربری ایجاد کند). ۵ سرویس محبوب سوپراپ اسنپ از نظر بیشترین میزان بازدید در سال گذشته به ترتیب شامل اسنپ، غذا، سوپرمارکت، سرویس اعتباری و اسنپ‌باکس می‌شود. این سوپراپ در سال گذشته ۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۳۴۹ مرتبه توسط کاربران باز شده است.

راننده‌ای با ۶۷۵ میلیون تومان درآمد

براساس این گزارش، اسنپ ۷۲ میلیون و ۳۶۴ هزار کاربر مسافر دارد که حدود ۳۲ میلیون نفر از آنها سال ۱۴۰۲ فعال بوده‌اند. تاکنون ۶ میلیون و ۱۵۲ هزار کاربر راننده در اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند که ۳ میلیون و ۳۰۵ نفرشان سال ۱۴۰۲ فعالیت کرده‌اند. فقط حدود ۴ درصد رانندگان زن هستند. 

رکورد سفر‌های روزانه اسنپ در۱۶ اسفند با ۵ میلیون و ۵۳ هزار سفر شکسته شده است. رکورد سفر‌های ماهانه نیز متعلق به دی‌ماه با ۱۲۷ میلیون و ۷۸۵ هزار سفر است. سال گذشته یک‌میلیارد و ۳۷۶ میلیون سفر در اسنپ انجام شده که نسبت به سال پیش از آن حدود ۲۰ درصد رشد کرده است. درحال‌حاضر اسنپ در ۳۲۳ شهر فعالیت می‌کند. 

رانندگان تمام‌وقت اسنپ در سال ۱۴۰۲ به طور متوسط ماهانه ۱۹ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان درآمد کسب کرده‌اند. این رقم برای رانندگانی که پاره‌وقت از این سرویس استفاده می‌کردند، حدود ۸ میلیون تومان بوده است. 

بر اساس این گزارش پرسفرترین مسافر اسنپ در سال ۱۴۰۲ مربوط به مسافری است که حدود ۸۵۴۳ سفر انجام داد که معادل ۶۴ هزار کیلومتر است. همچنین وی برای این تعداد از سفر در کل مبلغ ۱۷۲ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان به رانندگان پرداخت کرده است. 

همچنین پردرآمدترین راننده اسنپ ع. ن از تهران معرفی شده که در کل سال ۸۷۹۸ سفر انجام داده و درآمدی معادل ۶۷۵ میلین تومان کسب کرده است.

نکته جالب این گزارش این است که یک راننده زن در تهران به نام س. ر حدود ۱۳ هزار و ۵۰۵ سفر انجام داده که حدود ۳۵ درصد از پردرآمدترین راننده اسنپ تعداد سفر بیشتری داشته است. این زن به عنوان فعال‌ترین راننده اسنپ معرفی شده و بیشترین سفر اسنپ را در طول سال ۱۴۰۲ به عنوان راننده انجام داده است. همچنین محترم‌ترین راننده اسنپ فردی به نام س. م. م از استان گلستان بوده که ۴۳۹۲ سفر انجام داد و درخشان‌ترین راننده به پ. ش از استان ایلام رسیده که ۴۵۶۹ سفر انجام داده است.

tags # اسنپ
سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون